Časté otázky

Ak máte nejaké otázky, zašlite nám Váš dopyt a my Vám na ne odpovieme. Pre všetky ostatné nejasnosti, si prečítajte často kladené otázky a odpovede. Ak ste ešte stále nenašli na Vašu otázku odpoveď, tak nám zavolajte.

+421 903 11 33 55
Objednal som si tovar a zistil som, že som nesprávne odmeral rozmery. Ako postupovať pri výmene?

Tovar z dôvodu nesprávne zadaných rozmerov zo strany spotrebiteľa nie je možné vrátiť, nakoľko ide o výrobok na objednávku. Nedržíme sklad.

Nakoľko všetko vyrábame na mieru podľa požiadaviek zákazníka, preto je termín dodania individuálny. O termíne dodania sa prosím informujte na našom telefónnom čísle.

Napíšte nám prosím email na recepcia@kralovic.sk. Nemalo by sa stať, že Vás nebudeme informovať o predlžení lehoty dodania, ale chyby sa stávajú. V prípade predĺžení dodacej lehoty máme snahu Vás informovať..

Nie. Nemáme žiadne produkty skladom. Výrobky vyrábame priamo na mieru, na základe objednávky.

Štandardne zasielame rovnopis o objednávke prostredníctvom emailu. Pre istotu sa pozrite prosím do spamu, niektoré emailové služby označujú naše potvrdenia ako spam.

O odoslaní objednávky Vás informujeme prostredníctvom emailu.

Expedíciu tovarov pre nás zabezpečujú aj služby Slovenskej pošty stretávame sa ale s prípadmi, keď doručovateľ (poštár) neupovedomí adresáta/adresátku o zásielke prostredníctvom oznamu (“žltého papierika”). V tomto prípade je zásielka uložená na pošte po dobu 18 dní, po ktorú je si možné zásielku prevziať.  V prípade pochybností nás kontaktujte. Obratom Vám zašleme podacie číslo zásielky, pod ktorým si môžete zásielku prevziať.

Náš e-shop sme zriadili z dôvodu podpory predaja prostredníctvom internetu. Prevádzkuje ho spoločnosť Branislav Královič – SKLENÁRSTVO, s.r.o., Galvaniho 14/A, Bratislava, Mobil: +421 903 11 33 55, Tel.č.: +421 2 5564 7877, e-mail: recepcia@kralovic.sk.

Vo chvíli keď si vyberiete tovar a potvrdíte objednávku príde Vám o tom email, ak ste zaplatil kartou, príde Vám zároveň o tom potvrdenie a nám platba. Následne začneme vyrábať Váš výrobok. Keď je výrobok zhotovený a zabalený, zasielame Vám ho kuriérom/poštou/vlastnou dopravou a Vám oznámime emailom, že výrobok je na ceste. V prípade ak nastane problém s doručením, zašleme Vám číslo zásielky, aby si zásielku mohli vyhľadať a prevziať.

V prípade ak objednáte a z účtu platíte na účet, udeje sa to isté čo je hore napísané, len s malou zmenou, a to, že prvý email objednávku potvrdí a zašle Vám platobné údaje a čakáme kým nedôjde k zaplateniu. Potom je to už rovnaké.